Beste,

Ik ben op zoek naar een goede freelance webdeveloper voor langere samenwerking. Ik ben een freelance designer en vaak heb ik aanvragen voor verschillend www werk. Meestal zijn dat standaard pakketen CMS of webwinkels met CMS, maar soms ook oplossingen op maat of extra functionaliteit (verschillende webtechnieken).

Ik geef voorkeur aan mensen die met enthousiasme en initiatief aan de slag gaan, graag zie ik jou voorstellen voor een bepaalde techniek, of ideeen voor een leuke, nuttige oplossing van een of andere taak in de aangevraagde offerte. Ik hou van duidelijke open communicatie, hartstikke fijn als je bijv. elke prijsopgave netjes kan neerleggen / omschrijven, uren, werkzaamheden, prijs etc. (het hoef geen PDF document, gewoon duidelijk, zodat ik hoef niet na te vragen waar het om gaat).

-- Je moet een kei zijn op gebied van webwinkels en cms'en
Ik werk met open-source en commerciele pakekten.

-- Je moet een kei zijn op gebied van de volgende technieken
php 5, css 3, js, ajax, mysql, xhtml, xml, seo, web 2, jquery, smarty (java is een plus, maar geen vereiste)

-- Je hebt goede referenties, portfolio (evt. cv) waarvan duidelijk blijkt dat jij het kan.

Graag ontvang ik van je:
- korte samenvatting / introductie
- referenties (link naar)
- portfolio (link naar)
- cv (link naar)
- uurtarief
- informatie over beschikbaarheid

alle sollicitaties bewaar ik in mijn bestand. ik geef antwoord alleen op gekozen sollicitaties.

GRAAG DIRECT PER E-MAIL REAGEREN (jobs@peterraczko.com).

MVG
Peter